Alla inlägg den 21 september 2014

Av Naegi Fox - 21 september 2014 18:13

Pizza jaoh,
-V-

//YOLOFox

Av Naegi Fox - 21 september 2014 14:30

Någon som är taggad för Kawaiicon04 till helgen?

Någon som ska dit? :P

Jag ska i alla fall (iaf)

Och hela helgen också ^v^

Lääängtar jätte mycket!   

Har längtat sedan förra året wops!

Men, om du ska dit, komentera gärna :D

Och om du skulle vilja gå dit.   

Har väl inte så mkt (mycket) updateringar,

Satt coh kollade igenom //tänkte// vad jag gjorde på min dator innan man blev medlem på Youtube, DeviantART, osv.

Kom på att jag brukade spela spel på Spela.se haha det var känge sedan.

  

Var ju yngre då också så,

Men vad brukar du göra på datan? <:


//YOLOFox

Av Naegi Fox - 21 september 2014 00:45

Den titeln jag vet eller hur.

Har tråkigt, klockan är typ, 00:46 nu så.

Vad kan vara bättre än Danganronpa då? :P


om ni inte vet det så är mina favoriter från Danganronpa;

Naegi Makoto

Kyoko Kirigiri

Celestia Luden

Monokuma (Monobear)

Chihiro Fujisahi


och från Super Danganronpa 2;

Nagito Komaeda

Ibuki Mioda

Chiaki Nanami


Har inte sätt så mycket av Super Danganronpa 2, men kollar fortfarande

ehehe

nvn'''


Men, kommer kanske prata lite Swengelska, så hoppas ni inte har ngt (något) imot det :'D


Men, så,

(är dålig på att blogga jag vet schhhh)

DANGANRONPA-->

*springer iväg och derpar*

   


Omf jag behöver att liv |'D


//YOLOFox

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Anime
Danganronpa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards